Jeansshorts del 2

  • Jag sov riktigt länge idag (som om jag inte har gjort det de senaste 3 dagarna...). Förkyldningen vägrar släppa och jag vet inte vad jag ska göra annat än just sova, knapra alvedon, rinexin (svavas kanske inte så?) och få min numera dagliga dos av Oprah. Tips någon?

Spanade runt på internet och hittade en massa fina jeansshorts!

                                          


De på bild 1 och 3 kommer från Abercrombie & Fitch (ett amerikanskt märke som finns i USA, Kanada och i London, fick tipset av en läsare!) De på bild 2, 4 och 5 är från American Eagle (som är kända för sina bra bastoppar bl.a).

Mina favoriter är de på bild 5, skrev om dem redan förra sommaren (varför beställde jag dem inte då?)

Jag vill allra helst ha ett par ännu mer blekta, som ett par urblekta 501:or från 95...


Jag upptäckte en sak när jag satt och letade runt efter inlägget med shortsen, min blogg har fyllt 1 år (1 maj närmare bestämt) och inte har jag hyllat det inte, 1 år har gått sjukt fort. När jag kollar igenom inläggen så känns det som om det var igår jag skrev dem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback