I never read, I just look at pictures.

Jag är rätt lycklig för tillfället. Om man bortser från snörusk och sjukt mycket plugg som har tagit upp för mycket av min tid så känner jag mig rätt så.... Harmonisk? Jag får låta flummig, jag har ju trots allt spenderat nästan 3 år ihop med Freudflum, KBT och psykoanalyser.

Ska försöka berätta och lägga upp bilder från den senaste månaden, I promise. Har fått kritik face to face och här i bloggen gällande mitt engagemang och ber om ursäkt för att jag ballat ur.


Kärlek till er som läser.
 
Eller för all del för er som gör en Fia, eller ska jag säga Andy Worhol "I never read, I just look at pictures"

Jag vet att jag inte har spenderat så mycket tid här, kompleterar med andra tidsfördriv och ska försöka skärpa mig.

75072-1030

Klickade just hem detta från
Cocoo. Kommer att kompletera mitt "talk to the hand" från one of a kind perfekt!