Guess what?


Flytt



Här har jag hängt flera kvällar den senaste veckan. Druckit vitt från låda, ätit ben&jerry's, rökt för mycket och planerat lägenheten med min vän som jag ska bo med. Hela vinden är
full med saker som bara längtar till att få stå framme. Jag längtar också. Längtar efter ett hem där jag står på mina egna ben och bor med mina egna saker.

I början av augusti så smäller det, typ 2 veckor alltså. Helt sinnessjukt är vad det är men fan vad det gör mig lycklig.

Cause tramps like us, baby we were born to run.





Nya brallor. Gillar detaljerna. Ankelkorta med dragkedjor på baken och lilla fickan, hårt tyg i chinosmodell med hög midja.

Psst: Jag ska flytta! (berättar mer senare)

Rubriken: Bruce Springsteen - Born to run (Live and acoustic)

Acne





Himla fin klänning från Acne. På rea är den med, 480 kr.

Centuries are what it meant to me, a cemetery where I marry the sea. Stranger things could never change my mind.



Här är kjolen jag snackade om. Gina Tricot 199 pix, Sixty skirt heter den om den vill hittas på hemsidan. Går inte att spara bilden nämligen. Jag avskyr flashprogram.

Rubriken:
Red hot chili peppers - Otherside

Turn me on take me for a hard ride
Burn me out leave me on the otherside
I yell and tell it that
It's not my friend
I tear it down I tear it down
And then it's born again

Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls...




Jag vill ha ett par nya skor att förgylla mitt liv med. Glider mest runt i mina svarta lack-platåer. Vill ha ett par riktigt grymma att komplettera med.
 
Har dessutom förälskat mig i en kjol, ska leta reda på den idag, på min LEDIGA DAG efter att ha jobbat 75 timmar sen förra fredagen (den 29 juni alltså).

Sen blir det fotboll ikväll med öl och söderhäng efter: BAJEN - IFK NORRKÖPING

Rubriken: Kent - 747 (live)