Baskläder är också kläder

Jag läste om American Eagle i Ebbas blogg, ett märke som jag aldrig hade hört talas om (man lär sig alltid någonting nytt varje dag!). Schysst märke med snygga baskläder.
Jag skulle inte säga nej till dessa, snygga till stranden eller en dag på stan. Den här var inte dum den heller och den här skulle jag mycket väl kunna tänka mig att mysa eller att dra på mig på golfbanan när det blir kyligt på kvällen. Nej nu ska jag kolla mailen och sedan se på Sex and the city.

ciao!

Update: Så fort lönen kommer så klickar jag nog allt hem jeansshortsen, jag är kär!

Jeansshorts

Kommentarer
Postat av: marit

kollar alltid in american eagle när jag
är utomlands

Postat av: Anna

Marit: hmm det är lite konstigt att jag har missat det, men nu är jag fast ;)

2006-07-07 @ 23:37:42
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback