Min hud är vit under mitt armbandsur, där under tar vintern aldrig slut.



Igår tappade jag mitt one of a kind armband. Någonstans mellan centralen och sveavägen.

Fuck, jag som älskade det. Även fast mamma alltid sa: "ta av dig den där snodden, du blir ju vit under när du solar"

Det var nästan halva grejen,
jag har haft det runt min högra handled sen jag fick hem det för snart ett år sen och sket fullständigt i om jag blev vit under efter som att ingen såg det ändå och jag aldrig ville ta av mig det. Då skulle förtrollningen brytas intalade jag mig. Vilken förtrollning frågar jag mig själv och hittar inget svar, men armbandet var magiskt för mig.

Frågan är vilket jag ska beställa nu?




Rubriken: Kent - Saker man ser

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Personligen tycker jag att "never give up" är det härligaste, men även det du hade tidigare är ju ruskigt fint..

2008-06-18 @ 20:30:18
Postat av: emma

ajaj synd.. gillar armbanden!

Postat av: Anna

Gabriella: Håller med om att det är fint, en fin tanke att ha runt handleden liksom. Måste fundera!

emma: Me to!

2008-06-23 @ 13:28:52
URL: http://fashionable55.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback