Centuries are what it meant to me, a cemetery where I marry the sea. Stranger things could never change my mind.



Här är kjolen jag snackade om. Gina Tricot 199 pix, Sixty skirt heter den om den vill hittas på hemsidan. Går inte att spara bilden nämligen. Jag avskyr flashprogram.

Rubriken:
Red hot chili peppers - Otherside

Turn me on take me for a hard ride
Burn me out leave me on the otherside
I yell and tell it that
It's not my friend
I tear it down I tear it down
And then it's born again

Kommentarer
Postat av: emeli

men men men. går det inte att printscreena då heller?

Postat av: Anna

emeli: Haha jag är värdelös på datorer, så min lösning var detta. Hur printscreenar man?

2008-07-21 @ 13:50:16
URL: http://fashionable55.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback