Torsdag hela veckan?

Sitter i skolan. Har precis slängt upp affischer till skivan. Känns riktigt nice.

Det är torsdag idag igen, hur hände det?
Det känns som om att jag varje dag går förbi kiosken som ligger vid tåget och aftonbladets löpsedel visar:
"Morden i midsomer med tidningen"
Vilket bara sker på torsdagar. Det känns också som om att jag ivrigt letar fram till sidan 7 i .SE för att läsa
Alex Schulmans krönika varje dag. Även detta sker endast på torsdagar.

Tiden går för fort. That's for sure.

Nej, nu ska jag käka lunch och sluta fundera över tiden.


Kommentarer
Postat av: catharina

håller med dig.. tiden går galet fort!:)

Postat av: Anna

catharina: Posetivt sätt så är det vår snart. Kan inte längta mer tills dess än vad jag gör!

2008-01-24 @ 19:59:33
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback