När allvaret har blivit ett skämt, när tystnaden skräms, vad är det som hänt?

Jag lider av nån jävla januaridepression. Precis som alla andra i landet-lagom (sverige alltså.)

Spenderade min helg mesta dels på krogen. Det är det enda stället jag kan vara på utan att deppa. I fredags var jag först på söder med Louise och drack öl och sen drog vi till Cafeét.

Igår hängde jag med brudarna till något ställe som två tjejkompisar hyrt. Har inte träffat den ena utav dem sen Alanya, herrejisses vilken lycka det var att se människan.


Rubriken:
Kent (LIVE!) - Sverige (spola fram ca. 6 min)

Kommentarer
Postat av: catharina

ja, lite solljus o vår vore fasen inte dumt att ha nu:)

Postat av: Anna

catharina: Nej verkligen inte, som tur är så skiner solen idag i alla fall! :)

2008-01-21 @ 09:58:13
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback