Can you feel me? Feel me breathing one last breath before I close my eyes.

75072-933

Idag ska det åkas skridskor, därav klädvalet. Jag är trött som en get men det gör inget för att jag fick samtal ifrån Thailand igår, nån som vill åka med dit den 16:onde feb? Jag skulle aldrig klara av att flyga 12 timmar själv. Översocial? Javisst.

Låten var det ja. (Vrid upp på högsta volym)

UPDATE!


Fick bli min auberginefärgade 2 meters halsduk med bollar istället. Mamma påminnde om att det är kallt i ishallar.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Skridskor är så snygga tycker jag! Iallafall konståknings-sådana ,man känner sig så himla graciös!

Postat av: Anna

Hannah: Haha ja det har du rätt i, man känner sig faktiskt graciös! :)

2008-01-12 @ 15:36:57
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback