Tisdag

Jag har faktiskt ett skäl till att jag inte uppdaterat på hela förra veckan. Jag befann mig i Sälen på en helt underbar semester och firade även min födelsedag där uppe, Fick inte bestämma någonting utan blev ivägsläpad på scotersafari och massage. Inte för att jag är ledsen över det men jag gillar inte att vara ovetande. Kontroll är min grej.

Sitter just nu i skolan och försöker att knåpa ihop fakta om Tourettes syndrom. Högst intressant.

Senare ska jag på utbildning för ett nytt jobb. Skriver mer om det när jag vet mer ;)
Tänkte att jag ska försöka att hinna med och visa mina senaste köp ikväll, bl.a. ett armband, en sjal, ett par byxor, 2 par skor och en jacka!


Kommentarer
Postat av: cat

å, vad härligt med semester i Sälen:)

Postat av: emeli

............ uppdatera!!!

2008-04-08 @ 20:39:30
URL: http://poll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback