I am a tree reaching for the sun, please don't hold me down.

Har haft obeskrivligt mycket i skolan de senaste veckorna och jobbat kvällstid, därav har jag inte hunnit lägga ner någon som helst tid här, I'M SO SORRY!

Det jag längtar som mest efter nu är våren, ni vet våren på riktigt. Våren då man man har skinnjacka på sig och solen värmer om ryggen så att det känns rakt igenom skinnet, vet ni vad jag menar?

Annat jag längtar efter är snygga vårskor. Någonting som jag är väldigt inne på just nu och vill ha är ett par utstickande sådana, här kommer lite inspiration:


Laredoute, YSL, Christian Louboutin, Lavin.

Give me.

Rubriken (kommer att dansas till rimixen på vår skiva, klockren text): Oh Laura - Release me 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback