Vill tillbaka

Trött, seg, slut och sliten skulle kunna beskriva mig just nu. Kroppen orkar inte, maten går inte att äta och jag vill bara sova. Igår hade jag feberfrossa och somnade vid elva, sov till halv tolv idag och hostar som bara den. Jag antar att jag får skylla mig själv då jag under 2 veckor har:

  • Ätit mat för ½ vecka.
  • Sovit med AC:n på första 5 dagarna inställd på 18 grader.
  • Sovit 3-4 timmar om nätterna.
  • Konsumerat alkohol för 1 halvårs normalförbrukning.
  • Badat vart enda natt i antingen havet eller poolen på utestället som stängde 7 på morgonen och klätt på mig torra kläder över blöta underkläder.

Ni behöver inte tala om för mig att jag inte är riktigt klok för att det vet jag redan om, dessutom skulle jag åka på vilken förkyldning i världen för att få uppleva dessa två veckor igen, för att få tillbaka denna känsla:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback