Baby we were born to run

Nu (3 timmar sen) är det färdigstädat, familjen har kommit hem och jag har sett mitt första allsång på skansen för i år. Känner mig trött och seg, ska upp och jobba hela dagen imorron, 8-18.30 för att vara exakt och det gör jag ons, tors, fre och sen jobbar jag 8.30-16.30 lör sön och sen är det samma visa igen t.o.m den 3 aug.

Ska måla naglarna igen med
depend nr. 34, ska haffa den knallgula som finns från samma märke imorgon efter jobbet och måla pekfingret med.

Ikväll kanske vi ska åka lite vattenskoter, dvs om grabbarna som äger dem lyckas ta sig hit från lilla essingen innan midnatt då jag (förhoppningsvis) sover. Hoppas hoppas.

Sleep tight and don't let the bugs bite ;)

Psst: Jag vill tillbaks.


Oh, baby this town rips the bones from your back
It's a death trap, it's a suicide rap
We gotta get out while we're young
Cause tramps like us, baby we were born to run

Mys-version

Kommentarer
Postat av: Marina

okej det här har inget med ditt inlägg att göra och jag vet att jag precis har pratat med dig men asså FAN VA NERVIG JAG BLEV!!!!

Postat av: Anna

Marina: Sötnöt :)

2007-07-31 @ 21:34:55
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback