Året som gått!

Hittade en jättebra lista i senaste VR, finns på sidan 22! Här är min egna ifyllda version:

Årets bok: Djävulen bär prada, helt klart.
Årets uttryck: Haha ska jag välja ett? 2006 har ju varit uttryckens år! Okej då, då väljer jag "Hallå goding! ;)"
Årets plagg: Hmm, shortsen var stora i somras men jag skulle nog säga stuprörens återkomst.
Årets pryl: Ipod (mini, nano, video...)! Aldrig har det varit så lätt att ha med sig så många låtar hemifrån.
Årets låt/skiva: From under the cork tree - Fall out boy (skiva)
Årets film: Borat har jag hört.
Årets tv-program: 2006 var året då Grey's Anatomy tog mitt hjärta med storm och fick mig att längta till nästa tisdag och nästa och nästa....
Årets snackis: Does she eat?
Årets person: Personligt plan: Marina Johansson Annat: Marc Jacobs
Årets sommarplåga: Botten Anna (som även är min ringupp-signal till bl.a. Daniels stora fasa)
Förväntningar 2007: Att Fall out boys nya skiva rockar, att Sälenresan blir lika underbar som förra året, att min 18-års dag blir grym, att vi drar till Hultan & Gotland och så ser jag fram emot ett grymt modeår.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trevlig lista

Postat av: Anna

Camilla: Ja det tyckte jag med! :D

2007-01-09 @ 16:06:28
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Haha, det är ju du som är Botten Anna ju, goding ;)

2007-01-21 @ 23:08:11
URL: http://pernillas.webblogg.se
Postat av: Anna

Pernilla: Hahaha jo juste jag är ju det...

2007-01-22 @ 17:23:14
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback