Dress me

Trött, slut, sliten, bakis är ord som beskriver mitt tillstånd idag. Var ute med jobbet i fredags och hade superkul och igår fyllde Frida 18 så det blev utgång direkt efter jobbet igår, hej hå!

Idag jobbar jag från 13.15 till 22.45, jippie.

Imorgon måste jag ta en tripp på stan och leta klänning, ska nämligen på bröllop nästa helg, what to wear? Har sett en skitsnygg klänning från french connection i Elle (på sidan 212), den är lila och lite a-linje formad i glansigt material, kan vara polyester eller siden, ska spana in den imorgon tänkte jag. Någon som har något annat förslag?

Nu måste jag duscha så att jag kommer iväg till jobbet någon gång, ha en trevlig dag allesammans! :)



UPDATE!
Hittade en bild på klänningen på deras hemsida, here it goes:

75072-709

Den lila var det som jag har i åtanke, snygg på andra tillställningar också, som nyår, eller med ribbstickade svarta strumpbyxor, en mysig halsduk och
trenchen, lite Gucci-chict! ;) Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt snygg! Speciellt den lila

2007-08-21 @ 10:50:10
Postat av: Anna

Johanna: Visst är den det?! Synd bara att den inte kommit till butik ännu :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback