Shoppat

Jag kom hem med en hel del kul efter gårdagens shoppingrunda, dock inte lika mycket som jag hade hoppats på men jag slutade skolan rätt sent så tiden var knapp. Jag lyckades i alla fall skrapa ihop en tröjklänning med hängig polokrage, en svart topp med oversizade ärmar, ett par högklackade svarta platåpumps, en herrskjorta och ett par hjärtformade, supersöta örhängen.

Just nu sitter jag på jobbet, slutar 13 så det blir en runda efter jobbet också.

Dagens funderare:
Vinterjacka? Vilken, hur, var, storlek, sort??? Osv.
Skriv gärna en komentar.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna :)

Hej,såg dit tips från en annans blogg om dödskallescarf på blue fox,vet du hur lång den är och vilket material den är i? :)

2006-09-16 @ 20:35:32
Postat av: Anna

Anna: Hej Anna! :) Scarfen från blue fox är fyrkantig, jag har använt min dubbelvikt och sen rullat den (svårt att förklara). Jag är rätt lång och den gick ca 5 cm under brösten. Materialet är i något bomulliknande. Om jag vore du skulle jag skippa döskallescarfen över huvud taget, om den inte är från Mcqueen, och istället köpa någon snygg sidensjal med mönster eller en snygg halsduk i något tunnare material :) Lycka till i scarf djungeln ;)

Postat av: Anonym

-nyuppstartad blogg för modemänniskor, bli gärna delaktig, sprid det till så många ni kan. tack på förhand,/ ojvilketmode-

2006-09-24 @ 12:02:24
URL: http://ojvilketmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback