Mary-kate och Ashley Olsen

   
   

Då:
Det fanns en tid då jag trodde att Mary-kate och Ashley aldrig skulle komma tillbaka och soppa banan med sin personliga och grymt snygga look som de alltid hade gjort. Jag vet inte riktigt vad som gick fel, de hade alltid snygga kläder med det kändes verkligen så felkombinerat, vad de än tog på sig. Mary-kate hade fastnat i boho-träsket och Ashley blev mer och mer sofistikerad för varje dag som gick (inget fel på sofistikerat men det är inte så jag gillar Ashley).

  
   

Nu:
På de senate bilderna på tvillingarna så blir jag glatt överaskad. Det är såhär de ser bäst ut, rockchica och lite smårebelliska. Söta detaljer (den röda baskern), udda solglasögon, ostylat lockigt hår/slarviga knutar, huvudbonader, lager på lager och skyhöga klackar, skinnjackor, mysiga koftor och framför allt sjukt snygga väskor. Jag skulle vilja ha deras garderob so badly! 

Kommentarer
Postat av: Mimo

Jag tycker tvärt om, haha!

Postat av: Anna

Mimo: Gör du? Haha det är tur att världen består av människor med olika tycke, annars skulle vi ju se likadana ut, trist! Hmm så du gillade dem mer förr, how come?

2006-10-18 @ 22:31:30
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback