Monday, what did I ever do to you?

Jag har blivit sjuk, IGEN! Tappat rösten, ont i halsen, sprängande huvudvärk, helt igentäppt, ja you name it. Är därför hemma ifrån skolan och tänkte därför nyttja tiden att skriva lite i bloggen (händer inte så fasligt ofta, I know).

Som vi alla vet så närmar sig julen med stormsteg och att skriva önskelista är ett måste. Här är min (man kan ju alltid önska?).
 

  1. En Louis Vuitton Speedy 35

  2. Coola t-shirtar i massor, Junk Food gör snygga
       
  3. Ridstövlar från Marc Jacobs, lack är hett och detaljen bak är cool.
      
  4. FCUK-klänningen, kommentar överflödig.

  5. Ett par Uggs från Ugg Australia. Jag vet att de är "soooo last decade", men jag tycker att de är sjukt ful-snygga och sköna. Jag skulle bära dem till och från mataffären eller på någon mysig vinterpromenad och så de skulle vara de ultimata skorna att ha i Sälen, då man är trött efter en hel dags åkning och får vara comfy/ful.
    Jag skulle vilja ha ett par i modellen 'extra tall', för att kunna vika ner dem, såhär:
     
  6. En liten, liten vovve (helst en dvärgspets), kolla in Karolinas Stella

Forts. följer.

Nu ska jag ta mig en dush.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Marina

Haalloo (får)!

Väskan är verkligen skit snygg.. :D och hunden är helt Woderful!

puss

Postat av: Anna

Hallå! (kung-fu) :P hahahaha
Ja, jag vet. Den ska bli min inom kort!
Jag är nog inte den enda som är förtjust i Karolinas vovve...

2006-11-13 @ 15:27:09
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Marina

haha asså sorry när jag ringde dig förut så tog pengarna slut på mobilen och sen när jag kom hem så orkade jag inte ringa igen :P
Krya på dig gumman!
puss

2006-11-13 @ 16:00:02
URL: http://lovethesound.blogg.se
Postat av: Marina

Jag gillar den sista tröjam från Junk Food, skit snygg
Jag är hemma idag så att du vet ;)
puss

2006-11-14 @ 07:41:51
URL: http://lovethesound.blogg.se
Postat av: Anna

Marina: Det är coolers, du förklarade ju det på tele! :) Rösten börjar bättra sig men smärtan i halsen och hostan vill inte försvinna :/ Okej, men då ringer jag dig sen gumman! Kramkram

2006-11-14 @ 12:05:35
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Uggisarna finns redan i min garderob och förgyller de flesta av mina dagar på väg till och från skolan. Varma, mysiga och alldeles lagom fyl/snygga! Har man en australiensisk vän så får man nämligen bara höra lovord och då struntar iaf jag i att det är "soooo last decade". För satan i gatan vad härliga de är! :D

2006-12-16 @ 13:50:34
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback