Frisyr

Jag har tid hos frisören den 30:onde för klippning och färgning, men jag har ingen aning om vad jag ska göra. För tillfället ser min frisyr ut såhär någonting:


Jag har ingen aning om vilken färg jag ska färga. Jag hade brunt hår hela förra vintern och blekte håret i somras, det var ett helt projekt att återställa från brunt till blont och många cm hår fick klippas av. Därav vill jag inte färga det så drastiskt.

Jag gillar Mischas färg (även fast den är lite trist). 


Mary-Kate har väldigt snygg hårfärg, undrar om den klär mig?
  

Jag skulle gärna våga klippa av håret som Samaire Armstrong (Anna i the OC), hon är verkligen sjukt snygg i håret.
   

Vad tycker DU?

Kommentarer
Postat av: ph

Jag gillar Samaires hårfrisyr, även Mary Kates!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback