Yesterday

Juste jag kom på att jag inte skrev någonting om gårdagen. Det kan ha med att göra hur otroligt trött jag var, vilket berodde på att jag blev väckt 05.15 för att åka och spela golf. Klädde på mig (gröna upprullade safarishorts från H&M, aprikos piké från Gant och svart tunnstickad v-ringad tröja från ?) och åkte sedan till golfbanan med kaffe i termos och baguett nerpackad i bagen, 06.30 stod vi på första tee *gäsp*

Kom hem vid 12, sov en timme, åt lunch och satte mig framför datan. Vid 4 kom storasyster och hennes pojkvän (som för övrigt hade brutit stortån!). Vi grillade, umgicks och kollade på "deal or no deal", sämsta program jag har sett!

På kvällen kom Rebecka hem till mig och vi tog en promenix ner till pressbyrån och hyrde film, nån med Jennifer Love Hewitt, rätt förutsägbar men det passade mitt trötta jag alldeles perfekt!

Så såg min dag ut igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback