Regnig lördag

Usch för detta väder, man vill ju inget annat än att stanna inomhus! Och det är precis hur jag har spenderat dagen hitills och det är precis hur jag tänker spendera resten utav den. Jag har bara varit hemma och legat på sägen, läst Elle och myst. Ikväll är jag bjuden på Eurovision song contest-middag hemma hos en kär vän i sällskap med dennes pojkvän och en annan vän, det ska bli jättetrevligt!

Igår var jag med Daniel och Robin och kollade på film, trevligt trevlig.

Nej nu ska jag ta och klä på mig och göra mig i ordning för att sedan ta mig till floristen och införskaffa en blombukett till min kära vän, då till dagens fråga: Vad köper man för blommor till en kille? Det får floristen klura ut. Vad jag ska klura ut är vad jag ska ha på mig i detta förskräckliga väder....

So long


Kommentarer
Postat av: Leå

Ska jag vara ärlig så tror jag inte han bryr sig så mycket om blommorna, såvida han inte är... bög, typ. Satsa på en krukväxt! ^^

Postat av: Anna

Haha Leandro! Blommorna var till Dian.

2006-05-22 @ 10:52:20
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Leå

HAHAHAHAHA! Ja men dåså! Köpt en stor jävla pelagonia och några rosa gerbior. Kanske några Löjtnantshjärtan också?

2006-05-23 @ 15:02:41
URL: http://hoochie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback