Elektronik

Det är verkligen skönt med sommar nu. Gårdagen och dagen spenarades/spenderas med lillebror, myspys. Igår gick vi till sjön och badade och spelade en massa fotboll. Vad vi ska göra idag har jag ingen aning om och det är just det som är så skönt med sommarlov. När mamma kom hem åkte vi till OnOff för att hämta min iPod och guess what? Jag fick en helt ny så nu är jag lycklig igen efter att ha levt utan musik på väg till jobbet (har å andra sidan läst ut x antal böcker istället) i 6 veckor.

När vi ändå var på OnOff tog jag mig tid att titta på mobiler och jag måste erkänna att jag är svag för de rosa och jag har varit helt inne på en ljusrosa
Nokia 6111, men nu börjar jag luta mer och mer åt en motorola V3, nokian känns söt och gullig medan motorolan är tuff och snygg, får fundera på saken. Någon som har någon av dessa godingar? Skriv gärna hur du trivs med din! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig, dagens outfit? Upprullade safarishorts, slapp vit t-shirt, stora svarta solisar, berlockhalsband och svarta skinn flip flops med rosett mellan tårna.

Psst: På tal om mobiler, kolla in denna konversation, HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback