Dålig uppdatering

Jag vet att jag har varit usel på att uppdatera den sista veckan, anledningen? Mycket jobb, vänner att träffa, varvat med soliga dagar att ta vara på, samt en tripp till gröna lund med chicksen, mycket trevligt! Jag har en massa att skriva om så det är väl lika bra att jag börjar.

Gotlandsresan är bokad, en tripp som först kom upp som förslag mest på skämt och som sedan blev mer och mer seriös. 3 tjejer, i Visby, i 6 dagar kommer att bli väldigt trevligt. Jag har faktiskt aldrig varit på Gotland, men det har utlovats (av mamma) att det finns en hel del söta butiker. Jo, så vi (jag, Frida & Therese) åker på morgonen den 12 (juli) och kommer hem den 17 (juli) på kvällen.

Hm, juste! Rean som pågår i detta nu har jag inte haft tid att besöka en endaste gång. Jag har läst om
superfynd som har gjorts och jag vill också, jag jobbar för mycket helt enkelt. Det blir nog så att jag får rea-shoppa efter Gotlandsresan så mycket som jag har inbokat just nu och då finns väl inget åtråvärt kvar.. hmpf!

Btw, jag har läst ut både 'Djävulen bär prada' och 'En shopaholics bekännelser' och båda är helt klart läsvärda, även fast man kände igen sig så mycket i 'En shopaholics bekännelser', så var 'Djävulen bär prada' bättre.

Nu ska jag ut till gräsmattan och lägga mig och sola, aaah så skönt.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag måste säga att jag tyckte en shopaholics bekännelser var bättre :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback