What do you do when you're sad? I go shopping

Jag drog en runda på stan igår efter den tryckta skolavslutningen.
Hade en del julklappar kvar att inhandla och det löste sig grymt bra, tog en runda på Åhlens bokavdelning och kom hem med 4 böcker och vips så var problemet löst.



Blev en hel del julklappar till mig själv också och jag har inte ett dugg dåligt samvete för det.




Bild 1: Svarta enkla jeans.
Bild 2: Tjocka leggins.
Bild 3: Pärm till viktiga papper (mamma tvingade mig!) och kalender a la 2007
Bild 4: Axelremsväska som även har 2 korta handtag (perfekt partyväska).
Bild 5: Svart nagellack.
BIld 6: Var tvungen att ta kort på påsen som jag fick när jag köpte sminket, så snygg!
Bild 7: Svart ldb som är något glansig.
BIld 8: Baksidan av ldb:n.
BIld 9: Highlighter.
Bild 10: Närmre bild på väskan.
Bild 11: Makeup pensel.

Kommentarer
Postat av: Jess

Det fins inget bättre än tröstshopping! :)

Postat av: Anna

Jess: Visst finns det inte?!

2007-01-02 @ 19:52:35
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback