En dröm som är större än skräcken och skamen. En dröm, den är... allt jag har. Visa vägen, visa mig vägen hem.

Jag har flyttat igen. Det är därför jag inte hunnit lägga ner så mycket tid här på bloggen. En saknad har faktiskt funnits inom mig men det blir en ond cirkel. Måste få tid och lust att skriva av mig. Ventilera så att säga.

Nu bor jag med killen. Trivs som fisken i vattnet trots flyttkartonger och halv-ihopskruvade IKEA-möbler. 

Har lite kännt mig som en flyttfågel senaste månaderna men har äntligen landat på ett ställe där jag känner mig hemma. På en plats som jag med stolthet i rösten kan kalla för mitt hem och faktiskt mena det.

Ska svira om från mjukis-set till något mer acceptabelt och bege mig till jobbet.

Dagens bilder ska jag försöka publicera så fort vi fått ordning här hemma :)

Rubriken:
Martin Stenmarck - Hem


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hallå goding!



Det var inte i går. Och hos dig händer det grejer ser jag, vad kul! Hur är det att vara sambo? :)



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback