I'm gonna smile cause I deserve to





Jag provade den här tischan på H&M härom dan och tänkte att äsch den var väl inget....

Men jag har insett att jag är besatt av den, älskar färgerna och hur de flyter samman. Måste ha den helt enkelt.

Rubriken:
Leona Lewis - Better in time (så jävla vacker, både hon och låten).

I want you to lead me, take me somewhere. Don't want to live in a dream one more day.







Igår trillade ett paket ner i min brevlåda. Innehöll det underbart söta armbandet från Disney Couture, jag är kär.

Rubriken: In Flames - Come clarity

Kanye West - Homecoming (feat.Chris Martin)

Now everybody got the game figured out all wrong
I guess you never know what you got till it's gone




Lyssna här

Önskeoutfit






Dag/kvälls klädsel baserad på byxdress från Monki, armband från Cooco.se och klocka från Casio.

Dag:
Hatt: H&M
Väska: Balenciaga
Sandaler: Bakers

Kväll:
Skor: Asos.com
Kuvertväska: Stella McCartney

Morgondagens outfit





Jag har precis sytt klart en kjol och en hänga-över-axeln-grejsimoj i säckväv. Ja, det här ska användas med allvar. Blod, svett och tårar som man säger.  Har poängjakt imorron i skolan, flest poäng blir först ut genom dörrarna på studenten.

Grottmänniskor är temat vi valt. Ser ni likheten:


ATT min klass kommer vinna. Så jävla grymma är vi.

So I don't look back, still I'm dying with every step I take. But I don't look back, just a little, little bit better. Good enough to waste some time. Tell me would it make you happy baby?


Klickade nyss hem armbandet från Kyssjohanna, behövde piggas upp.


Pluggar och lyssnar på musik.
Den här spelas på repeat hos mig just nu. Så jävla vacker.



Look at the stars, look how they shine for you. And all the things that you do.








Uppiggningsdax. Kjol som ser ut som en gräddbakelse och en ELLE, kan det bli bättre?

Rubriken: Coldplay - Yellow

I'll wear black until I find something darker





Gillar kollektionen black edition från DinSko. Speciellt dojjan i mitten.

I am a one way motorway, I'm a road that drives away and follows you back home.





Idag eller imorgon (när jag nu får tid över...) så ska jag försöka leta upp dessa godingar på stan.

Bion igår var verkligen en höjdare, skrattade under hela filmen! Dumpad heter den, premiär imorgon så har ni inget bättre för er i helgen så är det en film jag varmt rekommenderar!

Rubriken: Foo Fighters - Times like these

Sockersött





Underbart armband från Disney Couture,
finns i alla möjliga färger hos Kyssjohanna, några med tingeling och några med bambi . Detta skulla sitta urfint på min andra handled, har ju mina favoritarmband på andra handen:


Trött på att värma dig med en kofta? Ta en flanellskjorta istället!








Flanellskjortan är från H&M herr organic cotton. Toppen under är reklamtoppen från H&M, armbanden kommer från Pandora, one of a kind och cocoo.se. Väskan har jag fått i present och skorna är favvoklackarna från förra sommaren.

Till: svarta nya basic jeans med kostymfickor från Kappahl (!) till det fenomenala priset av 299:-

Iförd detta ska jag på biopremiär, dumpad heter filmen och ska bli mysigt med en paus i allt pluggande och i regnovädret.

Propped up by lies with promises - saving my place as life forgets. Maybe it's time I saw the world.

Min blogg har fyllt år upptäckte jag nyss.
 

2 år, gulleponken börjar bli stor nu.



Firas med en underbar låt:
Stone sour - Zzyzx Rd.

Veckans kap






Veckans kap står Asos.com för. Svarta, sexiga klackar med snygga detaljer och platå för 390:-
Lite Burberry Prorsum s/s 08 över dem tycker jag.

Dagens







Idag gled jag runt hemma iförd detta. Shortsen var ett par jeans som jag kapade igår, vilket kändes bra.

Var tvungen att ta mig ut i det iskalla, vackra vädret. Då iförd detta:


Älsklingsbyxorna. Vill ha minst 10 par av dessa och ska leta upp dem!

New.

75072-1063

Köpte dom här i förrigår när solen tittade fram, 80 spänn.

Älskar.

75072-1061

Jag var tvungen att handla idag. Inte nog för att det nästan gör ont att titta på dessa godingar för att de är så jävla snygga, utan för att jag behövde ett par skor till studenten. Och för att jag behövde piggas upp.

That's it.