O där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick...

75072-910
Sålt smöret och tappat pengarna?

Såhär såg jag ut igår. Skulle ta en öl... Slutade med mat på 7/11 vid 3-tiden. Men herrejävlar vad kul vi hade.

Nu ska jag slänga mig i jacuzzin med 2 vänner. Öl på den sen är lördagsbiffen kirrad.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvudet
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna


Kommentarer
Postat av: Sigrid

jag har en väldigt snarlik mössa!

Postat av: Anna

Sigrid: Kul! Hoppas att du ser glad ut i din och inte som jag gör på detta kort i min! :)

2008-01-07 @ 18:31:21
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback