today

Idag är jag tröttare än tröttast. Sov från 01.00 - 14.00, det händer inte. Ska jobba idag igen, vill egentligen bara skita i det, sätta mig på ett plan till Paris, köpa en fin väska och stanna där förevigt. Nån som hakar?

Ikväll
efter jobbet ska vi sätta oss på Restaurang Stockholm och dricka drinkar, glömma bort allt som heter november, skola och jobb.

Ska ha min skjortklänning ikväll, fast strykt:

75072-810

Till det min nitade väska, blåa parkas, nitarmband, skinnhandskar, en hööög toffs och ett glatt humör. Precis som jag ville för en vecka sedan.

Dagens låt: You know i'm no good

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin! :)

Postat av: Anna

Terese: Tack! Jag älskar den, funkar till allt :)

2007-11-05 @ 22:00:09
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Anna

Anonym: Jag ber så hemskt mycket om ursäkt... haha årets skämt att du ska vara anonym OCH påpeka att jag inte skriver gramatiskt korrekt. Jaja ingen är väl perfekt.

2007-11-05 @ 22:39:44
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback