Ångest

Efter att ha läst det här inlägget så har jag verkligen ångest! Nästa väskköp blir något som jag kan slita med hälsan, något klassiskt och i skinn.

Nej nu skriker kudden efter mig, är verkligen fruktansvärt trött.

Psst 1: Min bästa vän fyller år idag (i 1 timme och en kvart till), hon fick ett svart nagellack från chanel och en påse med mat (hon gillar inte skolmaten) som innehöll; varmakoppen tomatsoppa, en valmofröfralla, 4 bitar brownie, en mellanmålsbar och extradrops i hennes favoritsmaker.

Psst 2: En annan vän kom hem till mig idag (hon bor rakt över gatan), räckte ut tungan och vips så blottades en stav genom den. Chockad? Hell yeah.

Kommentarer
Postat av: sofia

åååh jag älskar hotspot kontemplerar, verkligen roliga inslag i den bloggen! Och lika kul är det förstås med diskussionerna det drar igång!

Postat av: Anna

Sofia: Jag med! Verkligen kul att höra så många åsikter i ett och samma inlägg, men ångest fick jag kan jag ju tala om...

2007-03-07 @ 17:05:03
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback