Sommarlov

Jag vet att jag har varit otroligt dålig på att uppdatera senaste veckorna, studentfiranden i kombo med slutspurt på sista veckan i skolan, underbart väder och skolavslutning har gjort det näst intill omöjligt att sätta sig vid datorn och skriva.
 
L's student i tisdags var otroligt lyckad, efter att ha varit på hennes mottagning i ca 4 timmar och sipprat vitt vin så begav vi oss till
Caféet och drack goda drinkar hela natten. I onsdags låg jag och solade insmörjd i olivolja hela dagen, mys!

I torsdags tog jag en sväng till skolan, åt lunch med J och åkte sedan hem till henne och gjorde slingor samt färgade hennes utväxt. Torsdagens outfit:

75072-605

Vit blus: Indiska
Svarta random shorts
Svart axelremsväska i skinn: Fynd från mammas garderob

Till: Dessa godingar

Igår hade jag skolavslutning, en mycket lyckad sådan. Hade på mig storskjortan från zara, sandalerna och den turkosa väskan. På kvällen hade jag på mig de gråa smala jeansen, svart oversize tischa, samma turkosa väska, vita converse och ett garderobsfynd från min egna garderob efter en rensning i förra veckan:

75072-606

Svart kavaj som köptes i 6:an från?

Nu ska jag lägga mig i solen och försöka få lite färg.

Psst: Jag åker om ca. 10 dagar!


Kommentarer
Postat av: Jess

Hehe jarå ;D
Jag är inte aaaaaalls avundsjuk på dig som åker bort på semester!

Postat av: Camilla

Sött sött!

2007-06-10 @ 14:37:28
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: Anna

Jess: Nejnej jag förstår det! :P
Camilla: Tack :)

2007-06-10 @ 16:02:37
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Anna

jättesöt blus!

2007-07-03 @ 00:48:09
URL: http://annascloset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback