den 13 september 2006

Dagens roligaste:
Elin: "Han har ny stil"
Jag: "Jaha, han tror typ att han är cool i den där kepsen med luvan ÖVER, han känner sig säkert såhär (gör en rörelse ovanför huvudet som ska föreställa en keps som blir vriden åt sidan); Seeeexy baaaaaack yeeah" Trött dag. Trött humor.
Dagens segaste: 4 timmar av dagen har ägnats åt att lyssna på olika människor om valet, först smågrupper i klassen då folk hade redovisningar (2 timmar) och sedan en 2 timmar lång debatt med representanter från alla riksdagspartier, yeeeeaaay. NOT.
Dagens låt: 'Scotty doesn't know', då Jennys telefon ringer.
Dagens humör: Morgontrött, övertrött (en massa skratt), skoltrött (en massa gnäll). Trött sammarfattar nog dagens humör. 
Dagens bästa händelse: Min mobil har lagt av (anledning till att köpa en ny!!)
Dagens sämsta händelse: Min mobil har lagt av (2 dagar innan jag ska köpa en ny)

Nej nu ska jag sussa. 

Psst: PÅ FREDAG SKA JAG SHOPPA GÄRNET!!! 
En funderare: är det meningen att man ska viska om man säger/skriver psst sådär i slutet? Jag kanske ska börja skriva ps med ds på slutet istället, vad betyder ps och ds egentligen?

Sleep tight and don't let the bugs bite ;)

Kommentarer
Postat av: Kelly

Cool bakgrund..önskar hur jag kunde ändra min...*suck* :-) ♥

Postat av: Anna

Kelly: Tack så mycket! :) Vad glad jag blir. Det är inte så svårt som man tror, ändra bara i stilmallen, ta helst en design på bloggen som har en bakgrundsbild och sen byter du bara bildkoden (i "ändra stilmall" eller vad det heter?! :S) till den du vill ha. Skriv gärna om det inte fungerar så ska jag försöka att hjälpa dig :) Lycka till!

2006-09-17 @ 18:07:37
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Besserwisser, yeeeeeah!

Vägra googla^^

Post Scriptum, Deinde Scriptum

2006-09-21 @ 13:25:32
Postat av: angelica

"scooty doesn't know, that Fionna and me, do it in my van every Sunday nannaaaa" :D

2006-10-05 @ 13:40:51
URL: http://angeliquee.blogg.se
Postat av: Anna

Angelica: LÄTT, på högsta volym mitt i en lektion helst ;)

2006-10-06 @ 15:48:04
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback