NEJ!

Nej nej nej nej, det är inget SATC idag, eller jo vid tolv som vanligt, men inget vid tio. Gaaah jag som trodde att de skulle börja sända de gamla om igen. Det är så typiskt att detta händer när man är ledig dagen efter! Nej jag ska banne mig sitta uppe och vänta på tolv-avsnittet! Där med basta.

Från Tv3's hemsida:

Visas 25/5 00:00
I detta avsnitt

Carrie dejtar en författare som dessvärre inte är speciellt reslig. Charlottes bror har sex med Samantha. Hur ska detta påverka deras vänskap? Del 15:18

Originaltitel Sex and the City
Säsongsnummer  2
Kategori Serier
Genre Komedi/Kärlek.
Ursprungsland USA
Från 1999
I rollerna Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Cynthia Nixon, Kristin Davis m.fl.


Låter som ett avsnitt som är värt att sitta uppe och vänta på tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback