In love: Flowerbomb by Viktor&Rolf

Jag försökte att stå emot, I really really tried, men jag misslyckades. Som tur är så har jag en mor som ska åka till Grekland (inte så tur att jag inte fick följa med dock, "mammasemester" heter det, hmpf), i alla fall så ska hon införskaffa denna gudagåva till mig på arlanda. Det är nämligen så att prisskillnaden är stor mot i butik, exempel: Åhlens 50 cl 725:- och på arlanda kostar 50 cl 545:-
Om två veckor är du min, tills dess får jag springa och ta en massa stickor och spraya på dem, cause I'm addicted....


75072-18



Kommentarer
Postat av: Elica

duu.. JAG är också addicted. luktar så gott - har drömt om den, men är fortfarande inte 100% säker på att jag vill lägga ut de pengarna. har så många parfymer.. men wtf, den är så god! ;)

Postat av: Anna

Ahh jag vet! Försök och tänk hur du skulle reagera om den tog slut och inte kommer att tillverkas mer och du inte köpt den? Det får mig att vilja springa och köpa den i alla fall :P

2006-05-21 @ 10:01:08
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Andrea

50 cl? En halv liter? Nä, du måste mena 50 ml isf!? =)
Undrar när den parfymen kommer till affären, vill köpa den! :)

2007-12-11 @ 14:00:53
Postat av: Anna

Andrea: Oj du måste ha gått lite vilse i min blogg! Parfymen har kommit ut för läääänge sedan och det där inlägget skrev jag i maj 2006! Haha ja det ska vara ml, du har så rätt så :)

2007-12-11 @ 14:53:08
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback