Funderingar

Idag är jag verkligen jättetrött. Jag kan inte riktigt förstå varför jag ska envisas med att sitta uppe varje dag och vänta på sex and the city repris vid tolv? Igår somnade jag i soffan i vårt tv rum strax efter 22-avsnitten hade tagit slut. 

En sak som jag har funderat över är att de SATC avsnitten som har gått nu på onsdagar kl. 22, har varit från sista säsongen och jag har hela sista säsongen på dvd (jag har en snäll vän som jag fick den av i julklapp, much love to you). För att komma till vad jag har funderat över; jag har sett hela säsong 6 cirka 25 gånger och jag har dem hemma och ändå sitter jag uppe och tillbringar cirka 1 timme och 20 minuter framför tv:n och somnar i soffan för att sedan vara dödstrött dagen efter, why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback