Trött

Jag är så trött idag. Det känns just nu som om att jag jobbar jämt och ständigt. Sedan skolan slutade för 11 dagar sedan, så har jag jobbat 8 gånger. Och det är jobbigt att jobba på mitt jobb (Oleary's), i lördags jobbade jag 13-22 (9 timmar) utan rast, vilket är bra för då får jag betalt för det också, men det kan vara så jobbigt att jobba utan rast ibland och det sliter på krafterna (förkylning på g). Om jag inte hade något syfte med att tjäna ihop mina pengar så skulle jag bli tokig, under de jobbiga dagarna (bland annat i torsdags, då Sverige mötte Paraguay) så håller jag humöret upp genom att tänka på att inom kort kommer jag att kunna köpa min darling.

Nu ska jag städa garderoben min, vilket aldrig blev gjort förra veckan i brist på tid och ork.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback