Dubbelmoral?

Jag vet inte vad jag skulle göra om jag befann mig i samma situation som Nicole eller Lindsay, antagligen så skulle jag bli tokig av att ha paparazzi fotografer hängandes efter mig hela dagarna.

Jag tycker att miss Richie gör helt rätt i att kasta vatten på dem och att Lindsay är ball som verkligen tar ordspråket 'man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad' på fullaste allvar.

Det konstiga är att jag tycker att de gör rätt, samtidigt som att jag besöker 
CelebWorld, Hollywoodrag och People dagligen för att se alla papparazzibilder på dem, inte för att gotta mig i deras missar utan för att få stilinspiration. Dubbelmoral? Vad tycker ni? Gör ni samma sak? Ni kanske tycker att det är fel att t.ex. Nicole kastar vatten på fotograferna?

                        

Kommentarer
Postat av: Mimo

Jag tycker inte att dte är fel.. bara löjligt :-/

Postat av: Anna

Jag förstår inte riktigt hur du menar? Att det är löjligt att de "hämnas"?

2006-06-12 @ 13:32:09
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback