Min dag

Min dag har varit riktigt urusel. Så usel att jag inte ens vill berätta om den, men det gör jag ändå, för att jag inser ju att jag just byggt upp något som jag egentligen inte planerat. Blir så tråkigt att trycka allt för många ggrBackspace-knappen dessutom. Min dag var det ja. Bakis från igår, var med Louise och en massa grabbkompisar på söder och drack öl, skrattade behövligt mycket, väldigt trevligt var det. Detta resulterade i en enorm trötthet idag, men jag pallrade mig upp till skolan ändå. Applåder till mig, javisst. Hade Drama i 3 timmar vilket körde slut på mitt redan slutkörda huvud. Lunch stod på schemat efter Draman, taskig mat och jag hade zero matlust, gick ner till centrum med tjejorna, Jenny lämnade tillbaka ett armband och jag fick en snilleblixt och tog hål i örat. Efter det hade jag och Marina Måleri med en lärare jag bara vill skjuta i huvudet varenda gång hon säger "Visst är det fantastiskt?!" och inte ens hintar om att man skulle kunna svara nej, eftersom att hennes leende sträcker sig från ena örat till det andra. Ladda, skjut, pang, död. Efter det hade jag Eng C med min Australiensisk-talande lärare som aldrig slutar prata.

Ja ni kan ju tänka er hur jag kände mig vid 17.30 då skolan var slut och min mage fullkomligt skrek efter mat och mitt huvud efter kaffe?!

Tack då. 

Dagar som denna är jag sjukt glad över att jag
har vänner som ni.


Kommentarer
Postat av: FIA

heeeeej anna. Just nu, och sedan en och en halv timme tillbaka, sitter jag på min fars arbete. Jag ska städa hela jävla jobbet, och karlarna på denna arbetsplats är knappast renliga eller prydliga av sig. KNAPPAST. Detta kommer ta hela jävla dagen. Dessutom är jag förbannad över hur en människa beter sig. Dessutom är jag redan hungrig, men jag slutar klockan 3 och jag har ingen lunch eller några pengar med mig. Så det suger ju hästballe.
Ja, jag känner nästan likadant som du gjorde i torsdags, förutom det där med att vara bakis.
Jag får inte ens OB! Fy, vad det är synd om mig.
Jaja, nu ska jag avsluta denna otroligt roliga kommentar till dig med att säga: TACK för att du är min vän, snygging! (och tack för att jag kan läsa din blogg när jobbet suger ordentligt emellanåt..eller ah.. hela tiden!)

2007-09-08 @ 10:04:35
Postat av: Anna

Fia: I love you to! Tycker faktiskt synd om dig sötnöt, hoppas att det gick bra på jobbet darl! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback