Klicka hem?

Satt just och spanade runt på Ellos hemsida. Funderar starkt på att beställa kappan jag skrivit om samt ett par gråa jeans och ett par heels, vad tycks?



Var btw i stan idag och haffade den snyggaste boyfriend-kofta jag har sett (förrutom Hopes då förstås...) från H&M logg, köpte även strumpbyxor och ett par höstskor, bilder kommer imorron (För att jag har hämtat min kamera hos Louise! :D). Hann tyvärr inte till UO för att spana/köpa klockan jag hittade när jag var med tjejerna i stan för ett par veckor sedan, får bli en annan dag.

NU: Cigarett, dusch och sen klippa ut inspirerande bilder till utsidan av min garderob. Mamma uttryckte sig så fint häromdagen då hon sa "Anna, du kan ju inte ha vår/sommar-modet där, när det är höstsäsong fattar du väl?!". Nee sorry, i'll try harder.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pumpsen e sköna och snygga! Har dom i grått. Riktigt prisvärda är dom.

Postat av: Anna

Johanna: Härligt! :)

2007-09-06 @ 23:43:51
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Fia

Skitsnyggt, alltihop! Fan, vad du är bra på att hitta grejjer då. Gråa jeans är dessutom typ det snyggaste som finns just nu. Go for it BABY

2007-09-08 @ 10:06:52
Postat av: Anna

Fia: Hahaha du är så posetiv så att jag vill käka upp dig! Jag har, helt underbart är det, faktiskt hittat en annan jacka, så det blir nog bara pumpsen och jeansen i sånna fall! :D

2007-09-09 @ 14:45:44
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback