I AM THE AFTER PARTY

Jag har bestämt mig för att behålla jeansen, de har så grym passform att det vore rent utav dumt att lämna tillbaka dem. Tänkte faktiskt inviga dem idag tillsammans med nått skoj, typ detta:



 

  • Ikväll blir det bio, med engelskan. Min engelsklärare är så go: "So we're going to the movies, the film starts at 6 pm, so we'll be leaving shortly after we're finished the test. The film's being showed at bioplatatseeet (=biopalatset) at Soeder (=söder)..." Jag kan inte riktigt hålla mig för skratt när har gör sådär, lägger in svenska ord som han inte är super-duper bra på att uttala med sin Australiensiska dialekt.

UPDATE!
Det blev inte riktigt de här kläderna, skippade heelsen och tog conversen och en huvtröja. Jag hatar mens...


Kommentarer
Postat av: Alice

cool tischa och gudomliga armband!

Postat av: Anna

Alice: Tack! Älskar one of a kind-armbandet, har inte tagit av mig det sen jag köpte det faktiskt! :)

2007-09-24 @ 23:33:05
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback