Helgen

Helgen har varit fullspäckad med både det ena och det andra.
I fredags var jag och Louise på förfest och gick sedan ut med ett stort sällskap (på bl.a. Utecompaniet och White room) vilket resulterade i en grym baksmälla i lördags. I lördags kväll kom storasystern min hit och vi åt kräftor, drack snaps och tjoade. Igår jobbade jag från 12-22.45. Fullspäckad var ordet.

Idag ska jag på Hammarby-AIK med storasyster och hennes killes kompisar, grymt kul kommer det att bli. Frågan är what to weat?! Det regnar, det är kallt och jag vill ha gummistövlar, en
stickad myskofta och min parkas. Synd bara att jag inte hunnit köpa ett par gummistövlar ännu. Så det blir väl same fast med converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback