Spexfoto/hemmaspa

Imorron har vi klassfoto, meaning spexfoto. Ska bli hur kul som helst, så jag springer runt i hela huset och försöker samla ihop grejer folk har bett mig att ta med, än sålänge en badboll, en grå tröja, min hatt, en barbie, en vit sjal och en kedja till mig själv. 

Samtidigt går föräldrarna mina runt på tomten och pratar med en snickare. Vi ska nämligen bygga om altanen till 3 ggr så stor, då de helt plötsligt köpte ett hemmaspa i lördags på mässan, trevligt tycker jag! Exakt ett sånt här fast med grå insida:

75072-775

Nu undrar ni säkert vad vi ska vara på fotot?
Avslöjas imorgon! ;)


Kommentarer
Postat av: anonymous atm

ja låter ju mysigt dedär, bjud hem mig på lite rödvin så får vi se vad som händer? ;)

2007-10-18 @ 21:03:18
Postat av: Anna

Hahaha jo kan jag ju göra, om jag nu visste vem du är...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback