Lista

Hittade den här listan hos ursöta Sigrid och snodde snabbt åt mig den:

Har du pojkvän/flickvän? Nix
Är du kär? Njaee, till och från kan jag vara kär i kärleken, speciellt såhär mot hösten då man ser söta par som går runt på stan och håller handen och ser allmänt underbara ut!
Hur tidigt stiger du upp? Varierande, idag gick jag upp 06.45 eftersom att jag sov hos min syster i Hammarby och var tvungen att åka förbi jobbet innan skolan och hämta min hemmanyckel som jag glömde där i söndags. Snälla tjejerna som jobbade gav mig frukost också, tackar och bugar! :) 
Vem/vilka vet mest om dig? Louise, Mamma, Frida, Lillebror och Storasyster
Gillar du att slåss? Ibland, eller det är inte så att jag gillar att slåss på riktigt även fast jag kan få ryck och vilja kasta något på någon eller ge den en stor käftsmäll så gör jag det aldrig... antagligen för att jag inte tycker om att se andra människor lida och för att jag har världens största samvete. Men att skojbrottas med syskonen är alltid kul! :)
Vad ska du göra ikväll? Plugga sociologi, kanske kolla DHW och kanske träffa E en snabbis. 
När var du senast full? I lördags, perfekt fylla hade jag tom.
Har du utländska föräldrar? Nope, men jag önskar att mamma vore från Italien (det gör hon med!) och att pappa var från Frankrike, så hade jag fått båda språken gratis!
Var har du ont? Lite i huvudet, känner att jag är på väg att få huvudvärk, kanske det beror på vädret eller så beror det på att jag har sociologiprov imorgon och måste plugga ikväll.
Är du bra på att måla? You tell me!
Vem kramade du senast? Jenny, Fia eller Elin, vet inte i vilken ordning, hejdå i skolan var det i alla fall.
Vad längtar du till? Till lördag, ska hälsa på farmor och på födelsedagsfest hos en från jobbet :)
Favoritalkohol? Caipirinha,, öl eller vin (vitt eller rosé på sommaren och rött till höst/vinter)
Vad heter dina husdjur? Dammråtta 1, 2 och 3...
Har du körkort? Nej, har precis tagit upp övningskörandet igen.
Favoritgodis? Allt som är surt och choklad.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska helt klart.
Sparare eller slösare? Både och, i grund och botten är jag en slösare men jag försöker vara en sparare genom att bara göra av med 3000:-/mån och spara resten, påbörjat denna månad ska tilläggas.
Har du några homosexuella vänner? Jajemen
Bio eller promenad? Först bio och sen promenad, man blir så seg efter en bio!

Är du kittlig? Ja. Överallt, kom inte nära :P
Rädd för insekter? De flesta är helt okej, så länge det inte är en spindel. Har grym spindelfobi, börjar skaka, hjärtat slår i 190 och tårar forsar längst kinderna så fort jag ser en och JA även om det är 5 meter mellan oss. Den enda gång det funkar är om den är inspärrad innanför glas, då får jag bara svettningar, börjar darra och ryser på samma gång, men det funkar.
Anser du att du är stark? Dom säger det...


Kommentarer
Postat av: Sigrid

en bra capi är oslagbart.

Postat av: Anna

Sigrid: Helt klart :)

2007-10-03 @ 10:19:15
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback