I min sminkväska

Jag hittade den här utmaningen hos Käthe och kände mig genast manad att göra den. Anyway, här är innehållet i min sminkväska (kommer från Estee Lauder) som jag bär med mig dagligen:
75072-806

I min vardags makeup ingår: Utjämningslotion från Estee Lauder med solskyddsfaktor 15, rouge (seashell) från Makeupstore som ger den där perfekta efter-höstpromenad-färgen, kvartett med läppglans från Sephora, 14.50 kronors eyelinern från Isa Dora, fantastisk mascara från YSL, ögonbrynspenna (mest för borsten) från h&m, penslar från Makeupstore, rougeborste från h&m, parfymprov på lancomes miracle forever (helt underbar) och någon random pincett.

Sen har jag alltid med mig "räddare", dvs om det skulle vara så att jag inte hinner hem mellan ex skola/jobb och utgång/fest och de är: läppglans från Makeupstore i färgen sunglow (snyggt skimmer och täcker lagom), ögonskugga i färgen valley (rost-bronze färg) piggar upp trötta ögon, eyedust ögonskugga i färgen carat (precis som det låter så är den guldskimmrande och vad kan rädda en utgång bättre än det?) och sist men inte minst silverglitterkajal från samma ställe i färgen diamond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback