Home delivery?

Jag har ett sånt oroligt shoppingsug, ni vet sådär så att man vill ha ALLT man ser.
Jag försökte till och med intala mig själv att jag behövde schampo idag när Fia skulle köpa hårinpackning på H&M, fast jag har 2 fulla flaskor och en ½ påbörjad hemma, ehm....´

Fia är förresten sjuk i huvudet ibland, idag gick hon och hämtade ett glas i matsalen och sög fast det runt munnen som man gjorde när man var liten. Hennes sjuka idé fick mig självklart att vilja testa samma sak, eh min underläpp blev blå och jag tappade känseln för att det blev typ vakum i glaset. Snyggo:
75072-783

Shoppingsuget resultuerade i alla fall i att jag just klickade hem lite saker från Ellos hemsida, hoppas att det passar. Ska jag vara helt ärlig så bryr jag mig inte någonstans om det just nu, för att grejerna är så jävla snygga att jag dör:


Kappan jag pratat om way to many times, assnygga pumps (mina klassiska svarta har ju gått sönder) och ett par gråa jeans (ett måste i jeansväg denna säsong)

So long fuckers! Nu ska jag kolla på DHW och le :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback