Ännu en lista! :)

Har knopat ihop en lista, ta den gärna och använd den. Mitt syfte är att ni ska lära känna mig lite bättre, om ni vill förstås ;)

Favorit-

Blogg: Kan inte riktigt välja en, älskade sofias innan hon gick över till Fatale (älskar den fortfarande, men den var bättre förr :P). För inspriation kollar jag in Karolines och för att lära mig läser jag Karolinas eller Lolitas
Stilikon: Charlotte Gainsbourg och andra härligt Paris-chica kvinnor (som t.ex. Lou Doillon,Carine Roitfield osv)
Designer: Marc Jacobs.
Butik: H&M.
Nätbutik smycken: KyssJohanna
Nätbutik kläder: H&M eller Ellos
Tv-serie: Grey's Anatomy och SATC
Film: Gladiator
Parfym: Gillar Burberry London, Flowerbomd by V&R & With Love by Hillary Duff/Elisabeth Arden.
Mascaramärke: YSL
Nagellacksmärke: Mavala eller Isadora
Foundationmärke: Make up store.
Skönhetsprodukt: Advance night repair (ögonkräm) från Helena Rubenstein och ACO's oparfymerade fuktkräm.
Väska: Den bruna eller den turkosa.
Skor: Skulle nog säga mina vita converse, i klackväg är det de bruna platåsandalerna (var vagabondpumpsen tills dem gick sönder...).
Färg: Svart.
Plagg: Klänning
Outfit: Klänning, strumpisar, kappa, mössa & pumps!
Resemål: Paris
Bar: Snaps uteservering sommartid
Maträtt: Sushi.
Godis: Naturgodis.
Dryck: Cola light, kaffe med mjölk och ramlösa skogshallon.
Alkoholhaltig dryck:  Caipirinha,ett glas riesling eller en stor stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback