Don't waste your time on me you're already the voice inside my head.

Idag är en sån där dag så jag hade nära till tårarna då jag drog upp rullgardinen.

Snö, slask, kallt, tråktisdag och framför allt ett nationellt prov i SvB som innebar 5 timmars lidande med 2 raster på en kvart vardera. Ibland undrar jag om skolan vill plåga mer än lära ut.

Jaja, jag tänker i alla fall titta på bilder som får mig att få tårar i ögonen av en helt annan anledning. Lycka heter det visst. Tänkte dela med mig lite då jag känner mig så givmild idag:



Underbara, underbara Alanya.

Dagens soundtrack


Kommentarer
Postat av: Adéle

jag skrev också nationella idag, usch!

Postat av: Anna

Adéle: Håller med, verkligen pest och pina :/

2007-11-14 @ 18:15:31
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback