The hair

75072-514

Så här blev håret i slutändan. Jag är rätt så nöjd, skulle jag ha fortsatt att färga det så skulle det säkerligen ha trillat av. Roligaste av allt är att jag samma kväll som mitt hår blev en katastrof får ett sms av
Fia, där det står;

"Hej! Jag heter Josefine och jag är en misslyckad flicka på 17 höstrar. Mitt hår är för tillfället orange, gult och fläckigt och randigt på samma gång. Om du inte vill umgås med mig i framtiden pga att du kanske skäms för mycket för mig och mitt hår, så har jag full förståelse för detta!
Nu ska jag gå iväg och skära mig i armarna, eventuellt ta mitt liv. Hejhej!"

It runs in the circle of acquaintances (not in the family). Att göra misstag med håret alltså.

Kommentarer
Postat av: emeli

hahah! jag vill också ha såna vänner som skickar sådär roliga sms!!

Postat av: Anna

Emeli: Haha du kan få låna några av mina sk. emo-vänner om du vill! :D

2007-05-07 @ 21:27:59
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback