Sunday nights

Egentligen borde jag gå och sova, men jag vet precis vad som kommer att hända. Jag kommer att ligga och vrida och vända mig i två timmar utan att kunna somna, så ser mina söndagar ut jämt nu för tiden. Sömn är överskattat.

Jag prövade
bikinin igen i fredags btw, jag bara måste ha den (det tyckte M och L också, så det så!)

På tisdag får jag lön och då blir det shopping för min del.
Vill ha lista:

  • Svarta raka jeans, nothing fancy, ett par vanliga i 5-ficksmodell (dragkedja vid vristen är döcoolt, hoppas på att hitta det, undra om det går att fixa själv annars?)
  • Någon cool tygkasse (funderar starkt på att be mormor sy en, men då blir den väl klar lagom till att halva sommaren har gått...)
  • Halvtransparent oversize t-shirt (Monki har en snygg med fickor på, ska spanas in!)
  • Svarta heels (någon lite mer öppen modell, det kanske kommer en sommar trots allt?)

Jag ska även få tummen ur och klacka om dessa.

Nu: Ska göra ett försök att somna, bäddade tom nya lakan förut för att göra det lättare, vi får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: emeli

H&M har en del snygga tygpåsar! dock inte så kul eftersom halva sverige kommer springa runt med dem.

Postat av: Anna

emeli: Ja det är ju en liten nackdel, men ska kolla in om de har någon som faller mig i smaken, tack för tipset! :)

2007-05-14 @ 15:49:05
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback