Söndag

Dagen har varit otroligt lång, trodde aldrig att jag skulle komma hem. Vissa dagar på jobbet kan verkligen kännas som om de aldrig ska ta slut. Tur att jag (storasyster i grund och botten...) har hittat ett annat extrajobb, på ett urmysigt café på ringvägen.  Jag pratade med en utav ägarna idag och hon ville att jag skulle komma dit på fredag och provjobba, superkul! :) Ska bli skönt att slippa citystressen och få jobba på ett lugnare café på söder faktiskt.


Kom på att jag har glömt att skriva att jag lämnade tillbaka denna i helgen, pga att den inte  kändes helt hundra.
75072-566


Nu är jag verkligen dödstrött, sängen it is. Får se om mitt veckoliga söndagsproblem håller i sig?
Imorgon ska jag i alla fall hämta dessa från skomakarn (som inte har använts sen i november som Fia så sött räknade ut...)


Kommentarer
Postat av: aenigma

Vad var det för fel på blusen?

Postat av: Anna

aenigma: Jag har rätt stora bröst så den vart något kort :/ Tråkigt när jag gillade mönstret!

2007-05-25 @ 20:42:13
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback