Önskeoutfit

75072-525


Jag älskar kontrasterna i denna outfit, de vida jeansen och den boxiga t-shirten tillsammans med de guldiga skorna och det blanka lackarmbandet och så väskan förstås, som kanske bryter mest med figuren (cleopatra goes crazy punkrocker?!) på som nästan ser farlig ut. Jag önskar även att jag var tillräckligt pigg för att ha på mig detta.

T-shirten har varit med förut och kommer från miumiu.
Jeansen i härlig 70-tals modell kommer från Sonia by Sonia Rykiel
Armbandet är även det från miumiu
Skorna och väskan är från Marc by Marc jacobs och jag skulle (nästan) kunna döda för båda två.

Bilder från net-a-porter och brownsfashion

Kommentarer
Postat av: Lolita

Älskar skorna ! :)

Postat av: Anna

Lolita: Jag med!

2007-05-07 @ 22:19:09
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback